خرید بک لینک X
سگ یورکشایر
سایت بک لینک | خرید بک لینک ارزان، انبوه، قوی و دائمی
مقاله های مفید سایت

آخرین مطالب

سئو و بازاریابی اینترنتی

نکات ضروری که احتمال موفقیت برند شما در اینترنت را افزایش می دهد


امروزه حضور در فضای مجازی برای برند شما به اندازه‌ حضور فیزیکی در بازار اهمیت دارد. دنیا به نبرد برندها تبدیل شده و همه به دنبال موفقیت برد خود هستند. برای حضور در فضای مجازی با رعایت موارد زیر می‌‌توانید احتمال موفقیت برند خود را بسیار افزایش دهید:


1⃣یک نام منحصر به فرد برای برند خود انتخاب کنید

نام برند عاملی مهم در موفقیت برند است. شما بطور حتم باید نام منحصر ‌به فردی برای برند خود انتخاب کنید. نامی که با برنامه‌های شما مطابقت داشته باشد. حتما اطمینان حاصل کنید که نامی مشابه نام برند شما در بازار هدف شما وجود نداشته باشد و همین طور یک آدرس مناسب برای وب‌سایتتان بیابید. برخی مواقع حتی شرکت‌های بزرگ نیز در این زمینه دچار اشتباه می‌شوند و نامی که برای برندشان انتخاب می‌کنند، تکراری یا بدون جذابیت است.


2⃣برای توسعه وب سایت خود از دیگران کمک بگیرید.

شاید شما در زمینه‌ تکنولوژی، مهارت بالایی داشته باشید، اما آیا واقعا نیازیست تا برای یادگیری تمام زیر و بم‌های ساختن وب سایت وقت بگذارید؟ این موضوع را فراموش نکنید که اولویت اول شما باید راه انداختن کسب و کار (اینترنتی) خود و رونق بخشیدن آن باشد. بنابراین وقت‌تان را با نشستن پشت رایانه هدر ندهید، در این صورت وقت کمتری برای پیشبرد کسب و کار خود خواهید داشت و احتمال موفقیت برندتان بیشتر خواهد بود. کارهای تکنیکی را به کارشناسان بسپارید. روی مدیریت کسب و کار خود تمرکز کنید.


3⃣ پیام برندتان را واضح بیان کنید

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای شما پیش آید این است که در تلگرام و اینستاگرام و لینکدین و … فعالیت زیادی داشته باشید، اما برند شما پیام‌‌های مختلف و متناقضی درباره‌ ویژگی‌‌ها و همکاری‌‌های کسب و کار شما بفرستد. متاسفانه بعضی از صاحبان کسب و کار، هر کامنت و صفحه‌ را در شبکه‌های اجتماعی لایک می‌کنند تا برند خود را بیشتر جلوی چشم بیاورند. باید بگوییم که این کار اشتباه محض است. باید در مورد هر حرکت خود، فکر کنید و برنامه داشته باشید. برای حضور آنلاین کسب و کار خود بهتر است یک مدیر بازاریابی استخدام کنید و یا بصورت یکپارچه تمام فعالیت‌های دیجیتالی خود را برونسپاری کنید.


4⃣ با سایر کسب و کارها ارتباط برقرار کنید

فعالیت تمام مدت در شبکه‌های اجتماعی و اطلاع رسانی در مورد کسب و کار خود و فروش‌های ویژه تان، کافی نیست. هدف از حضور در شبکه‌های اجتماعی فقط معرفی و اطلاع‌رسانی نیست. باید با دیگران در ارتباط باشید. باید در شبکه‌های اجتماعی، روابطی دوطرفه ایجاد کنید. سعی کنید با توزیع‌کنندگان و سایر کسب و کارهایی که در حیطه‌ی شما فعالیت می‌کنند، ارتباط برقرار کنید تا یک رابطه‌ی دوستانه و سازنده ایجاد کنید. این کار به رونق کسب و کار شما کمک می‌کند.


5⃣ به کارهایی که انجام می‌‌دهید اشاره کنید

نباید فرض کنید که همه در مورد کسب و کار شما، همه چیز را می‌دانند. باید به طور مستمر در مورد فعالیت‌های شرکت، اطلاع‌رسانی کنید. این موضوع زمانی اهمیت دوچندان پیدا می‌کند که از روی نام برند، نتوان به طور واضح حیطه‌ فعالیت شرکت را متوجه شد. بسیار مهم است که فالوور‌های شما بدانند که شرکت‌ شما چه خدمتی می‌تواند برای آن‌‌ها انجام دهد. سعی کنید بجای تبلیغ مستقیم، مخاطبان خود را بصورت غیر مستقیم با کار خود آشنا کنید. مثلا می‌توانید بگویید: آیا می‌دانید شرکت ما در زمینه‌ی…تخصص دارد. حتما دلایل برتری برند خود نسبت به سایر برندهای مشابه را بیان کنید. با اینکار اعتبار و احتمال موفقیت برند خود را افزایش می‌‌دهید.


برچسب‌ها: , نکات ضروری که احتمال موفقیت برند شما در اینترنت را افزایش می دهد , سئو و بازاریابی اینترنتی

افزایش پیج رنک گوگل

Scroll To Top